لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

عوارض کامپوزیت دندان های جلو

عوارض کامپوزیت دندان های جلو همانگونه لمینت سرامیکی سپیدنت که می دانید کامپوزیت ونیر  یک تکنیک بسیار فوق العاده لمینت سرامیکی سپیدنت برای اصلاح طرح لبخند است کامپوزیت ونیر   تواند تنها در طی یک جلسه کلیه عیوب ظاهری لمینت سرامیکی سپیدنت دندان ها را برطرف نماید. در واقع عیوبی همچون بد رنگی ترک لمینت سرامیکی سپیدنت و شکستگی و یا حتی کامپوزیت ونیر   لب پریدگی دندان ها مواردی و مشکلاتی هستند که به راحتی توسط ونیر کامپوزیت برطرف می شوند. لمینت سرامیکی سپیدنت اگرچه که این روش نمی تواند جایگزین روش های درمانی دیگر همچون ارتودنسی شود کامپوزیت ونیر   اما در زیبا سازی دندان ها بسیار موثر عمل می نماید. افرادی که قصد کامپوزیت کردن دندان هایشان را دارند اغلب از بابت عوارض کامپوزیت ونیر   نگرانند. لمینت سرامیکی سپیدنت عوارض کامپوزیت دندان های جلو برای افرادی که اخیرا از ونیر کامپوزیت برای ترمیم کامپوزیت ونیر   دندان های خود استفاده کرده‌ اند لمینت سرامیکی سپیدنت تا حدودی شامل درد و ناراحتی جزئی و در برخی موارد نادر تورم و کبودی در لثه ها می باشد که ممکن است  این عوارض های نام برده شده تا دو هفته نیز ادامه داشته باشند. حساس شدن دندان های جلو به غذاهای سرد کامپوزیت ونیر   و گرم از دیگر عوارض کامپوزیت دندان های جلو است به نحوی که افراد هنگام گاز زدن یا خوردن غذاهای سفت ممکن است احساس درد کنند که در این هنگام دندانپزشک برای کاهش عوارض کامپوزیت ونیر دندان های جلو اغلب مسکن کامپوزیت ونیر  و داروهای ضد التهاب تجویز کامپوزیت ونیر   می کند.

علت درد پس از کامپوزیت ونیر  

به طور معمول داشتن احساس درد و ناراحتی پس از کامپوزیت ونیر   طبیعی  کامپوزیت ونیر   بوده اما باید حداکثر طی دو هفته برطرف شود. لمینت سرامیکی سپیدنت در صورتی که درد و ناراحتی به طور مداوم ادامه داشته باشد کامپوزیت ونیر   و یا حتی تشدید شود باید مجدد به نزد دندانپزشک لمینت سرامیکی سپیدنت مراجعه نمود تا علت درد و ناراحتی مشخص گردیده و رفع شود. لمینت سرامیکی سپیدنت از اصلی ترین دلایل درد کامپوزیت ونیر   بعد از کامپوزیت دندان های جلو می توان موارد زیر را نام برد:

عدم فرم دهی مناسب کامپوزیت ونیر   توسط دندانپزشک

وجود پوسیدگی هایی در دندان های زیر کامپوزیت

عدم مراقبت صحیح از کامپوزیت ونیر  

داشتن عادات نادرستی همانند دندان قروچه کردن یا ساییدن دندان ها به یکدیگر

آسیب دیدن رگ ها، بافت ها یا رشته های عصبی لمینت سرامیکی سپیدنت هنگام کاشت کامپوزیت ونیر   

دلایل حساس شدن دندان های جلو بعد از نصب کامپوزیت ونیر

کامپوزیت ونیر   پاکسازی دندان ها قبل لمینت سرامیکی سپیدنت از کامپوزیت کردن یکی از مهم ترین دلایلی است که مکن است سبب حساسیت دندان های شما پس از کامپوزیت ونیر   نسبت به غذاهای گرم و سرد شود. بهتر است برای کاهش این حساسیت از خمیر دندانهای مناسب کامپوزیت ونیر   و ضد حساسیت کامپوزیت ونیر   استفاده کنید و داروهایی که دندانپزشک توصیه لمینت سرامیکی سپیدنت کرده را به درستی کامپوزیت ونیر   مصرف نمایید تا حساسیت دندان ها برطرف شود. سهل انگاری کامپوزیت ونیر   در مراقبت از دندان ها لمینت سرامیکی سپیدنت نیز از دلایل دیگر حساسیت دندان ها کامپوزیت ونیر   می باشد. برای جلوگیری از حساس شدن دندان ها پس از کامپوزیت ونیر   باید به خوبی از دندان ها مراقبت کرد

 

اقدامات لازم برای کاهش عوارض ونیر کامپوزیت

برای کاهش عوارض ونیر کامپوزیت رعایت دستورالعمل لمینت سرامیکی سپیدنت های کامپوزیت ونیر    بهداشتی ومراقبت لمینت سرامیکی سپیدنت از کامپوزیت دندان بتوصیه می شود. به طور معمول دندانپزشک لمینت سرامیکی سپیدنت پس از کامپوزیت کردن به افراد اکیدا توصیه می کند حتما پس از صرف غذا و نوشیدنی از مسواک کامپوزیت ونیر   و نخ دندان استفاده نمایند. نوشیدن آب کافی بعد از هر وعده غذایی، خودداری از گاز زدن و جویدن غذاهای سفت به کامپوزیت ونیر   خصوص در چند روز اول بعد از کامپوزیت ونیر دندان و عدم مصرف نوشیدنی ها یا غذاهای اسیدی و حاوی الکل، از دستورالعمل هایی است کامپوزیت ونیر   که می تواند به کاهش عوارض لمینت سرامیکی سپیدنت کامپوزیت دندان های جلو کمک کند.

کامپوزیت ونیر   اگر با وجود رعایت تمامی توصیه لمینت سرامیکی سپیدنت و نکات بهداشتی باز احساس درد و ناراحتی همچنان در شما باقی ماند کامپوزیت ونیر   می توانید از داروهای مسکن استفاده کنید لمینت سرامیکی سپیدنت تا زمانی کامپوزیت ونیر   که بدنتان به کامپوزیت ونیر ها عادت کند. لمینت سرامیکی سپیدنت در صورتیکه درد، سوزش، تورم یا کبودی بیش از دو هفته ادامه داشت برای کاهش عوارض  کامپوزیت ونیر   دندان های لمینت سرامیکی جلو به دندانپزشک مراجعه کنید. کامپوزیت ونیر   اگر تصور می‌کنید دندانپزشکی کامپوزیت ونیر   که برایتان کامپوزیت نصب کرده مهارت و تخصص کافی نداشته است کامپوزیت ونیر   بهتر است یک عکس کامپوزیت ونیر   اشعه ایکس تهیه کرده و به دندانپزشک زیبایی دیگری لمینت سرامیکی سپیدنت مراجعه کنید کامپوزیت ونیر   تا علت عوارض لمینت سرامیکی سپیدنت و  کامپوزیت ونیر مشخص شده و برطرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد