لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت

قیمت لمینت دندان به روش های مختلفی قابل تعیین است در این مقاله قصد داریم درباره دو نوع لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر توضیحی مختصر برای شما دهیم، جنس لمینت سرامیکی از نوع چینی بوده که با فشار زیاد ممکن است شکسته شوند.  لمینت سرامیکی دارای ظاهر شکیلی بوده و منحصر به فرد می باشند که باعث جلوه ای زیبا در دهان شما می گردند. این لمینت ها در برابر تغییر رنگ بسیار حساس بوده و ثبات خوبی دارند و به راحتی رنگ شفاف آنها دچار تغییر نمی شود. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی از استحکام بالایی برخوردار بوده داشته و از نظر کیفیت نیز ارجح تر هستند. کامپوزیت های ونیرهای در قالب هایی آماده در لابراتور طراحی شده و ساخته می شوند. تنها مورد آن است که این لمینت ها در مقایسه با لمینت های دیگر هزینه بیشتری داشته و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. لمینت کامپوزیتی لمینتی بدون تراش محسوب شده که تنها در صورت لزوم دندان ها تراش داده می شوند. سطح دندان نسبت به لمینت های سرامیکی کمتر صیقل داده شده و از این نظر نسبت به لمینت سرامیکی از مزیت بیشتری برخوردار هستند. حتی در شرایطی به لمینت های کامپوزیتی تراش کمتری داده می شوند. در کامپوزیت ها رنگ آن ها تنوع بالایی داشته و سطح آن ها نسبت به لمینت های سرامیکی براق تر می باشد.

 

لمینت کامپوزیتی نسبت به لمینت به روش سرامیکی از قیمت ارزان تری برخوردار هستند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. لمینت کامپوزیتی دارای ماندگاری بالایی از نظر جنس هستند. دندان های تیره وزرد برخی افراد ممکن است به دلیل استفاده از سیگار و بعضی از مواد غذایی باشد. این افراد می توانند با هزینه بسیار کمی دندان های سفید و زیبایی داشته باشند. یکی از مزیت های لمینت دندان آن است که آن ها در کنار هم یکدست بوده و فضاهای خالی بین دندان ها کاملا پر می گردد. برای بعضی افراد ممکن است که کمی فرورفتگی و یا برآمدگی روی دندان های خود داشته باشند که در این صورت باید برای یکدست کردن آن ها اقدام کنند.ممکن است که در اثر تصادف دندان فرد آسیب ببیند یا ترک بخورد در این صورت فرد می توانند به جای آن دندان از لمینت سرامیکی یا کامپوزیتی به خوبی بهره کافی از دندان های خود داشته باشد.کامپوزیت ها طوری طراحی می شوند که وقتی فرد لبخند می زند باعث ایجاد جلوه ای خاص روی صورت افراد می گردد.

 

 

در تهران برای هزینه کردن لمینت دو نوع قیمت دهی وجود دارد که در آن قیمت گذاری انواع لمینتهای دندان مشخص شده است. در تهران حدود قیمت لمینت دندان بین 200 تا 1.500 هزارتومان بوده که بر حسب نوع لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی این حدود قیمت می تواند فرق می کند. قیمت لمینت های سرامیکی گران تر از لمینتهای کامپوزیت است. در هنگام اجرای لمینت سرامیکی بر روی دندان ها نیم میلیمتر از دندان برای صیقل کاری تراش داده می شود، این تراش فقط در کامپوزیت ونیر انجام می گیرد. حجم این تراش بسیار کم بوده و از آن برای صیقل روکش دندان های فرد استفاده می شود، این صیقل کاری با استانداردهای لازم صورت می گیرد. خود افراد در طول عمر لمینت موثر هستند. اگر افراد از اصول ایمنی برای لمینت استفاده کنند در این حالت دوام و عمر آن ها بالا می رود و احتمال شکستگی و ترک خوردن لمینت به حداقل رسد. اگر لبه دندان لب پر شود با استفاده از روش های ترمیم این مشکل برای بیماران حل می گردد. ترمیم با استفاده از کامپوزیت انجام می گیرد. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی بسیار حساس تر و ظریف تر می باشد. مراکز دندانپزشکی می کوشند هر دونوع لمینت را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه کنند. سپیدنت مفتخر است تا به شما عزیزان در زمینه لمینت سرامیکی و کامپوزیت ونیر خدمت رسانی کند.

قیمت تراش لمینت دندان

قیمت لمینت بدون تراش دندان به روش های مختلفی قابل تعیین است در این مقاله به دو نوع لمینیت یعنی سرامیکی و کامپوزیتی می پردازیم: جنس لمینت سرامیکی از نوع چینی بوده که ممکن است با یک ضربه خورد شوند. لمینت سرامیکی دارای ظاهری زیبایی هستند و منحصر به فرداند که جلوه ای زیبا به دندان های شما می دهند. این لمینت ها در برابر تغییر رنگ بسیار حساس بوده و ثبات خوبی دارند و به راحتی رنگ شفاف آنها دچار تغییر نمی شود. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی مقاومت بالایی داشته و از نظر کیفیت نیز ارجح تر هستند. ونیرهای این لمینت ها در قالب هایی آماده در لابراتور طراحی شده و ساخته می شوند. تنها مورد آن است که این لمینت ها در مقایسه با لمینت های دیگر هزینه های بالاتری دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. در لمینت کامپوزیتی که به عنوان لمینت بدون تراش دندان شناخته شده، تنها در صورت لزوم دندان ها را تراش می دهند و سطح دندان نسبت به لمینت های سرامیکی کمتر صیقل داده می شود. حتی در شرایطی به لمینت های کامپوزیتی تراش کمتری داده می شوند. در کامپوزیت ها رنگ آن ها تنوع بالایی داشته و سطح آن ها نسبت به لمینت های سرامیکی براق تر می باشد. کامپوزیت ها به نحوی هستند که به راحتی نور خورشید از آن ها عبور می کند .

 

لمینت کامپوزیتی نسبت به لمینت به روش سرامیکی ارزان تر می باشد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. دندان های تیره وزرد برخی افراد ممکن است به دلیل استفاده از سیگار و بعضی از مواد غذایی باشد.این افراد می توانند با هزینه بسیار کمی دندان های سفید و زیبایی داشته باشند. یکی از مزیت های لمینت دندان آن است که آن ها در کنار هم یکدست بوده و فضاهای خالی بین دندان ها کاملا پر می گردد. برای بعضی افراد ممکن است که کمی فرورفتگی و یا برآمدگی روی دندان های خود داشته باشند که در این صورت باید برای یکدست کردن آن ها اقدام کنند.ممکن است که در اثر تصادف دندان فرد آسیب ببیند یا ترک بخورد در این صورت فرد می توانند به جای آن دندان از لمینت سرامیکی یا کامپوزیتی به خوبی بهره کافی از دندان های خود داشته باشد.کامپوزیت ها طوری طراحی می شوند که وقتی فرد لبخند می زند باعث ایجاد جلوه ای خاص روی صورت آن فرد می شود.

 

 

در تهران برای هزینه کردن لمینت دو نوع قیمت دهی وجود دارد، ب که در آن حدود قیمت انواع لمینتهای دندان مشخص شده است. در تهران حدود قیمت لمینت دندان بین 200 تا 1.500 هزارتومان می باشد که بر حسب نوع لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی این حدود قیمت می تواند فرق می کند. قیمت لمینت های سرامیکی گران تر از لمینت های کامپوزیت است. در هنگام اجرای لمینت سرامیکی بر روی دندان ها نیم میلیمتر از دندان برای صیقل کاری تراش داده می شود. حجم این تراش بسیار کم بوده و از آن برای صیقل روکش دندان های فرد استفاده می شود. خود افراد در طول عمر لمینت موثر هستند. اگر افراد از اصول ایمنی برای لمینت استفاده کنند در این حالت دوام و عمر آن ها بالا می رود و احتمال شکستگی و ترک خوردن لمینت به حداقل رسد. اگر لبه دندان لب پر شود با استفاده از روش های ترمیم این مشکل حل می شود. ترمیم با استفاده از کامپوزیت انجام می گیرد. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی بسیار حساس تر و ظریف تر می باشد. مراکز دندانپزشکی می کوشند هر دونوع لمینت را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه کنند.

کامپوزیت ونیر چگونه است

امروزه شما عزیزان با کامپوزیت ونیر می توانید دندان های مرواریدی و زیبایی داشته باشید. یکی از عواملی که باعث کاهش اعتماد به نفس در شما عزیزان می شود، داشتن دندان های زرد و بد شکل می باشد. کامپوزیت ونیر نوعی کامپوزیت است که برای ایجاد زیبایی و هماهنگی دندان های شما مورد استفاده قرار می گیرد. ونیر کامپوزیت دندان ماده ای خمیری است که جهت اصلاحات دندان بسیار مقرون به صرفه بوده و زیبایی دلخواه شما را ایجاد خواهد کرد. کامپوزیت ونیر به صورت خمیری بر روی دندان های شما قرار می گیرد. این کامپوزیت پس از قرارگیری بر روی دندان ها سفت و محکم می شود. محکم شدن ونیر کامپوزیت به وسیله تابش نور انجام می گیرد و پس از سفت شدن بر روی دندان ها از مقاومت بالایی برخوردار می شود. مقاومت ونیر کامپوزیت به دلیل ذرات فیلر می باشد که سبب ایجاد این مقاومت بالا در این ماده شده است. قبل از ونیر کامپوزیت باید دندان ها به خوبی شستوشو شوند و پس از جرم گیری آن ها این ماده بر روی دندان قرار می گیرد و سپس به وسیله ی دیسک های ساینده و پولیش توسط متخصص پروتزهای دندانی شکل دهی می شوند.

 

 

شما عزیزان می توانید پس از کامپوزیت ونیر آن را به صورت موضعی درمان کنید بدون آن که احساس دردناکی بر روی دندان های خود احساس کنید. کامپوزیت ونیر به راحتی انجام شده ولی در صورتی که لثه های بیمار حساس باشد ماده ی بی حس کننده به لثه ها تزریق می شود. با این کار بیمار هیچ دردی نخواهد داشت.  ونیر کامپوزیت دارای مزایای فراوانی می باشد. استفاده از کامپوزیت ونیر نیازی به تراشیده شدن دندان ها نبوده و این ویژگی از مهم ترین مزیت های این ماده کامپوزیت است. از مزیت های دیگر ونیر کامپوزیت این است ک تنها در یک یا دو جلسه می توانید دندان های خود را با تقارن زیبایی داشته باشید. در صورت پوسیده بودن دندان ها نمی توان از این روش زیبایی بهره گرفت و لازم است که قبل از آن درمان های لازم انجام گیرد. درمان کامپوزیت ونیر دائمی و همیشگی نبوده و هر از چند ماه نیاز به درمان دارد. طول عمر و ماندگاری ونیر کامپوزیت وابسته به کیفیت ماده استفاده شده و این که از چه استانداردی استفاده شده است، بستگی دارد. در صورتی که کیفیت ونیر کامپوزیت استفاده شده بالا باشد، قرارگیری و شکل دهی توسط دندانپزشک متخصص انجام گیرد. طول عمر کامپوزیت ونیر معمولا تا ده سال است که باید مورد توجه مشتریان عزیز قرار گیرد.

 

کامپوزیت ونیر دارای رنگ های متنوعی بر اساس طرح درخواستی شما عزیزان می باشد. برای انتخاب نوع طح و رنگ آن می توانید از مشاوران سپیدنت کمک بگیرید. به هنگام انتخاب رنگ مورد نظر عوامل مختلفی را باید مد نظر قرار داد. کامپوزیت ونیر دارای ثبات رنگ خوبی است و با گذشت زمان به خوبی افت نمی کند. با توجه به اینکه ونیر کامپوزیت نسبت به لمینت سرامیکی از ثبات رنگ کمتری برخودار است پس از مدتی در مجاورت بزاق دهان تغییر رنگ داده که باید به پزشک مربوطه مراجعه کنید.

پس از استفاده از کامپوزیت ونیر دندان، لازم است بیمار حداقل روزی دو بار مسواک زده و به خوبی از دندان های خود مراقبت کند. از آنجایی که این ماده پس از مدتی رنگش تغییر می کند بهتر است بیمار پس از هر بار خوردن قهوه یا چای خوردن مسواک زده استفاده از نخ دندان پس از مصرف هر وعده غذایی مورد توجه است.

دندانپزشکی در ساری

اهمیت دادن به دندان ها و چکاب دوره ای از نکات مهم ئدر حوزه سلامت دندان محسوب می شود. بسیاری از افراد به این لامر ضروری توجه ای ندارند. چکاب دوره ای دندان ها از سه سالگی انجام می شود معمولا از سه سالگی چکاب دندان ها شروع شده و از امور ضروری محسوب می شود. در صورت وجود بیماری های خاص مانند بارداری، این معاینه ی دوره ای در دوره های کوتاه تر انجام خواهد شد. کلینیک دندانپزشکی در ساری را در سایت تخصصی دندانپزشکی سپیدنت بیابید.

 خدمات دندانپزشکی سپیدنت

خدمات حوزه ی زیبایی دندانپزشکی و هم چنین خدمات درمانی مجموعه ما در همه شهر ها در کلینیک هایی تخصصی در این حوزه ها انجام می شود. تعرفه ی خدمات دندانپزشکی می تواند در کلینیک های مختلفی از جمله درمانی و زیبایی انجام گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید. ارتودنسی برای هماهنگ سازی و ایجاد تقارنی زیبا برای دندان ها در کلینیک های زیبایی انجام می شود. ارتودنسی با استفاده از تجهیزات ویژه ای و به شیوه های گوناگون انجام می شود. ارتودنسی در دو نوع متحرک و ثابت و به صورت بی رنگ انجام می گیرد. کاشت ایمپلنت با استفاده از تجهیزات خاص برای جاگذاری دندان با پایه فلزی مقاوم با شرایط دهان و دندان انجام می گیرد. ایمپلنت بهترین روش درمانی و زیبایی در حوزه دهان و دندان به شمار می رود که در برخی افراد دارای محددیت است. استعمال دخانیات از جمله این محدودیت ها می باشد که باعث اثر نامطلوب بر روی آن می شود. اصلاح طرح لبخند با روش های مختلفی و با قیمت گذاری هایی مختلف با توجه به درجه کیفیت آن ها انجام می شود. شما عزیزان می توانید از کلینیک های مورد نظر خود تحقیق کنید. روش منتخب اصلاح طرح لبخند با برسی ناهنجاری دندان ها انجام خواهد شد. لمینت سرامیکی علی رغم محدودیت هایی که دارد، روشی موثر در حوزه ی دندانپزشکی زیبایی به شمار می رود. لمینت سرامیکی قیمت بالاتری نسبت به روش های دیگر در حوزه اصلاح طرح لبخند دارد.

 

کامپوزیت ونیر دندان روش درمانی برای ترمیم دندان ها بوده که معمولا برای ترمیم شکستگی مورد توجه متخصصان عزیز می باشد. کامپوزیت ونیر همچنین برای فرم دهی به دندان ها و تغییر رنگ دندان های جلو مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت ونیر دندان با توجه به قیمت و طول درمان کوتاه آن، دوام بالایی داشته و در صورت مراقبت از آن ها دهان و دندان 5 تا 7 سال دوام خواهد داشت. بلیچینگ دندان روشی نوین در کنار جرم گیری آنها به شمار رفته که به وسیله ی آن می توان دندان ها را سفید کرد. بلیچینگ دندان روشی ماندگار نیست و پس از مدتی در رنگ دندان ها موثر است و باعث تغییر آن ها می شود. دندانپزشکی کودکان به شکل خدمات متنوعی از جمله ترمیم دندان های شیری و یا عصب کشی آن ها توسط متخصص این حوزه انجام می گیرد. برای بالابردن سطح سلامت دندان های کودک معمولا این آموزش ها از کودکی به آن ها داده می شود. تمامی خدمات درمانی و ترمیمی دندانپزشکی با بهترین قیمت مناسب و بالاترین کیفیت دندانپزشکان کشور انجام می گیرد. در اثر عوامل مختلفی از جمله رژیم غذایی نا مناسب، ژنتیک ویا عاداتی چون دندان قروچه، باعت چروکیدگی دندان ها شده که نیاز به ترمیم دارند.