لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

ترکیب بیس لمینت سرامیکی

رکیب بیس لمینت سرامیکی : اصلاح طرح لبخند و زیبا نمودن دندان ها امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پیشرفت های بسیاری در علم دندان پزشکی زیبایی صورت گرفته است که به موجب آن روش های گوناگونی برای رفع عیوب و نواقص دندان ها پدید آمده اند که یکی از آن ها لمینت سرامیکی است. لمینت سرامیکی سپیدنت ، پوسته هایی ظریف و شیشه ای هستند که دندان پزشک آن ها را بر روی سطح دندان ها قرار می دهد. با کمک لمینت می توان عیوبی همچون فواصل دندانی، به هم ریختگی های خفیف و جزئی و بدرنگی دندان ها را برطرف نمود و به بهبود زیبایی چهره کمک کرد. در ادامه قصد داریم در خصوص انواع لمینت سرامیکی بیشتر صحبت نماییم:

لمینت سرامیکی سیستم اى ماکس

لمینت های سرامیکی ای ماکس جزو لمینت های است که بسیار زیبا بوده و از لحاظ رنگ و میزان شفافیت در رتبه ی خوبی قرار دارد اما از لحاظ استحکام باید گفت که این لمینت مقاومت پایینی دارد. ترکیب بیس لمینت همانطور که قبلا به آن اشاره شد، سیستم اى ماکس می باشد از جنس لیتیوم دی سیلیکات ساخته می شود و به شکل ریختگی بهره برداری می شود. این بدان معناست که در ابتدا روی قالب گچی بیمار یک الگوی مومی ساخته شده و سپس این الگوی مومی ذوب و مولد می شود و سپس لیتیوم دی سیلیکات مذاب در داخل این مولد وارد و شکل الگو را به خود می گیرد.


لمینت سرامیکی سیستم زیرکونیا

لمینت سرامیکی سیستم زیرکونیا مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد اما یکی از معایب آن این است که میزان شفافیت کمی دارد. آن دسته از افرادی که تمایل دارند دندان هایشان بسیار براق و شفاف دیده شود نباید از این مدل لمینت استفاده نمایند.  سیستم زیرکونیا از جنس اکسید زیرکونیوم ساخته شده و روی قالب گچی تهیه شده از دهان بیمار قالب گیری می گردد. همچنین با خمیر چینی به صورت لایه لایه روی این بیس، شکل دندان ساخته شده و در کوره پخته می شود.

لمینت سرامیکی سیستم لومینیرز

لمینت سرامیکی سیستم لومینیرز جزو بهترین مدل های لمینت به حساب می آید چرا که هم دارای مقاومت و استحکام بالایی است و هم برای نصب آن نیازی به تراشیدن مینای دندان وجود ندارد و در واقع در صورت استفاده از این لمینت هیچگونه آسیبی به دندان ها وارد نخواهد شد. ضخامت این لمینت بسیار اندک است. یکی از معایب بزرگ این لمینت گران قیمت بودن آن است زیرا ساخت آن تحت انحصار یک شرکت آمریکایی است و برای ساخت آن باید قالب گرفته شده از بیمار به خارج از کشور فرستاده شود.

لمینت سیستم لمینت بریلیانس

لمینت های بریلیانس را می توان جزو نسل جدید لمینت های لومینیرز به حساب آورد. این لمینت مقاومت و استحکام بسیار خوبی را دارا می باشد و به دلیل نازک بودنش در زمان نصب نیازی نیست که مینای دندان ها تراشیده شود.  ترکیب بیس لمینت سرامیکی سیستم بریلیانس از شفافیت و زیبایی فوق العاده ای برخوردار می باشد.

لمینت سرامیکی سیستم اى پى اس

لمینت سیستم ای پی اس یک نوع لمینت از پیش ساخته می باشد که پس از تراش و تنظیم طول و عرض آن با دندان، بخ وسیله با چسب های ویژه ای به سطح خارجى دندان های افراد نصب می شود. این لمینت از جنس سرامیک در مقایسه با سایر مدل ها از کیفیت پایین تری برخوردار است و تنها مزیت آن اسن است که دندان پزشک با آن راحت می تواند کار کند و فرآیند نصب سریعتر طی می شود.

مزایای لمینت از جنس سرامیک

  1. بهبود ظاهر دندان ها، زیبایی چهره و افزایش اعتماد به نفس
  2. مقاومت و استحکام بالا و عمر طولانی
  3. انجام فرآیند نصب تنها در 2 جلسه
  4. عدم رنگ پذیری
  5. بدون نیاز به بی حسی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد