لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

نگهداری از لمینت سرامیکی

نگهداری از لمینت سرامیکی : نگهداری از دندان ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و اگر هم از لمینت سرامیکی برای روکش دندان های خود استفاده می کنید، باید طی چند مرحه از دندان های خود در طول روز مراقبت کنید، برای مثال روزانه دندان های خود را با خمیر دندانی مناسب مسواک زده و یا بعد از غذا خوردن از نخ دندان استفاده داشته باشید.

برای عفونت ها وباکتری هایی که به دلیل عوامل مختلف در فضای دهان و دندانها پخش می شوند، از دهان شو های با کیفیت می توانید بهره داشته باشید.هر ساله بهتر است به صورت روتین دندان های شما توسط دکتر دندانپزشک بررسی و معاینه شود، اگر تعداد دفعات این کار در سال دوبار باشد، بهتر است و عیب های دندان ها به خوبی آشکار می گردد. اگر در حفظ و مراقبت از دندان ها به صورت منظم انجام نشود، ممکن است از دندان های سالم خود بهره کافی را نداشته باشید و خود را از داشتن لبخندی زیبا محروم کنید.

شستشوی لثه و پلاک های دندانی

در زیر به نکاتی راجع به مراقبت و اصول نگهداری از دندان ها اشاره می کنیم، همچنین از نحوه صحیح مسواک صحیح دندان ها نکاتی را بیان می کنیم: اولین نکته آن است که در هنگام مسواک زدن از فشار آوردن به دندان های فک بالا و پایین خودداری کنید.  در صورت فشار زیاد باعث شکسته شدن آنها می گردد و یا دندان ها شکل استاندارد خود را از دست می دهند.

در هنگام پاکر کردن دندن ها سعی نکنید با زور و فشار آن ها را تمیز کنید و از شستشوی پلاک ها و لثه های حساس جلوگیری کنید که فشار زیاد باعث ایجاد جراحت بر روی آن ها شده و عفونت می کنند. با فشار تمیز کردن باعث می شود تا مینای دندان ها که در لمینت سرامیکی نتراشیده شدند، آسیب ببینند، و اگر آن ها آسیب ببینند باعث می شود تا اسکلت کل دندان ها از بین بروند. اگر به خوبی از مینای دندان ها مراقبت نکنید باعث می شود تا رنگ آن ها بعد از مدتی از بین بروند و سایر آسیب ها دامن گیر دندان های شما گردند.

نگهداری از لمینت سرامیکی سپیدنت

همانطور که می دانید در هنگام مسواک زدن، مسواک شما با تمامی سطوح دندان ها و دهان شما در تماس است، اگر به درستی این عمل انجام نگیرد، باعث تجمع باکتری ها می شود، این باکتری هایی که در دهان شما ایجاد می شود ممکن است از طریق مواد غذایی، باکتری و سایر موارد باشند.یکی از اصول های مهم در مراقبت از لمینت سرامیکی سپیدنت ، مسواک زدن صحیح می باشد که باعث تجمع این باکتری ها بر روی دندان ها نشود. سعی کنید بعد از اتمام مسواک زدن مسواک خود را با آب گرم بشویید تا میکروب ها همگی از بین روند.

همیشه سعی داشته باشید مسواک خود را خشک نگه دارید و یا آن را در جاهای مرطوب نگهداری کنید زیرا که باعث تجمع باکتری های زیادی بر روی مسواک خواهند شد. سعی کنید بعد از شستم مسواک آن را به خوبی خشک کرده و آب های اضافی را پاک کنید. نگهداری از لمینت سرامیکی همین نکاتریز باعث می شوند تا اصول و دستورالعمل های بهداشتی راجع به مسواک زدن به خوب رعایت شود.

در لمینت از جنس سرامیک معمولا برای ساخت قالب از لابراتور استفاده می کنند که باید قالب هایی که گرفته شدن کاملا با دندان طبیعی شما متناسب باشند. نکته بعدی این است که مسواک خود را بعد از استفاده در نگهدارنده قرار دهید  نگهداری از لمینت سرامیکی تا از برخورد آب به آن جلوگری شود. برای ثبت آگهی دندانپزشکی می توانید از طریق سایت تخصصی سپیدنت اقدام فرمایید. برای تمامی خدمات درمانی و زیبایی آگهی می توانید در سایت ثبت کنید. ثبت آگهی در این سایت با بهترین قیمت صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد