لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

داشتن لبخندی زیبا با لمینت سرامیکی

داشتن لبخندی زیبا با لمینت سرامیکی : اگر می خواهید دندان های شما جذاب و از رنگ سفیدی درخشانی برخوردار باشد و خود را از داشتن لبخندی زیبا محروم نکنید، می توانید از لمینت های سرامیکی سپیدنت استفاده کنید.برخی از افراد ممکن است به دلایلی از نازک بودن دندانهای جلویی خود نارای باشند و این باعث شود تا اعتماد به نفس کافی در هنگام لبخند زدن داشته باشند، این افراد برای حل این مشکل می توانند از روکش های لمینت برای پوشش آن استفاده کنند که از جنسونیر پرسلن و کامپوزیت هستند

زمانی از لمینت های همرنگ دندان های طبیعی استفاده گردد،  باعث می شود تا هماهنگی های لازم بین دندان ها ایجاد شده و از فرم مناسبی تبعیت کنند. لمینت ونیر پرسلن همچنین برای دندان هایی شکسته می شوند، بسیار مناسب هستند و باعث رفع ایرادهای ظاهری آن ها می گردد. اگر سطح بیرونی دندان های شما تیره باشند و یا رنگ های طبیعی خود را از دست داده باشند، می توانید از لمینت سرامیکی برای درمان استفاده کنید، همچنین برای دندان هایی که قسمت های ترک خوردگی بروی آن ها است و یا کج هستند،این نوع لمینت می تواند حل کننده این مشکل باشد.

داشتن لبخندی زیبا با لمینت سرامیکی سپیدنت


ونیر پرسلینی که برای لمینت کردن در کلینیک های دندانپزشکی استفاده می شود، جنس آن ها یا می تواند از سرامیک های مقاوم که با دندان های افراد سازگاری دارند، باشد و یا می تواند از کامپوزیت ساخته شود که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. بعد از لمینت کردن طبیعتا دندان های افراد هم سفید شده و هم خوش فرم و یکدست می شوند، اما بحث مهمی که اینجا مطرح است، نگداری و حفظ این روکش های لمینت است که بر اثر عوامل مختلف شکسته ویا خورد نشوند.

داشتن لبخندی زیبا با لمینت سرامیکی اگر افراد از این لمینت ها به خوبی مراقبت کنند، هم دندان های درخشان تر و هم دارای لبخندی زیبا می شوند.یکی از اقدامات مهمی که در انجام لمینت توسط دکتر دندانپزشک انجام می شود، این است که ابتدا لایه نازکی از دندان را می تراشد و آن ها را صاف کرده و صیقل می دهد، این کار برای آن است تا رنگ های تیره دندان ها از بین بروند و زمینه برای چسباندن لمینت ها فراهم گردد

قیمت مواد ترمیم کننده لمینت

در این سال ها مواد ترمیم کننده و ونیر پرسلن دارای قیمت بالاتری نسبت به سال های گذشته هستند، طبق تحقیقات میدانی که شد در از سال 99 به بعد قیمت لمینت رشد زیادی داشته و از 2 ملیون تمان برای هر دندان به 4 ملیون رسیده است. البته در هر کلینیک می تواند این قیمت کمی متغیر باشد.  اگر دندان ها و لثه های فرد حساسیت بالا نداشته باشد و فک های بالا و پایین به خوبی رشد کرده باشند، می توان در صورت خواست بیمار از ارتودنسی برای رفع کجی دندان ها استفاده کرد.

اجتناب از خوراکی هایی از جمله قهوه یا چای


داشتن لبخندی زیبا با لمینت سرامیکی برخی از دندانهای افراد ممکن است تحت فشار زیادی قرار داشته باشند، برای این موارد بهتر است که از لمینت استفاده کنید.  برخی از عوامل مانند سیگار کشیدن و یا مصرف خوراکی هایی از جمله قهوه به رنگ دندان ها آسیب می زند، باید به خوبی از این موارد اجتناب کنید یا دندان ها خاصیت درخشندگی خود را از دست ندهند. پرسلن ونیر همانطور که از نامش پیداست از یک وسته شفاف تشکیل شده استکه دارای قطر بسیار کمی است. بعد از آن که کمی از سطح بیرونی دندان ها تراشیده شدند، این لایه های نازک با استفاده از باندهای مخصوصی بر روی دندانهای افراد کیده می شوند.  لمینت ها از جنس سرامیک مقاومت زیادی در برابر خوردگی و تغییر رنگ دارند. استحکام لمینت های سرامیکی از لمینت های کامپوزیتی بیشتر می باشد و باعث شده است تا ظاهر شفاف تری داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد