لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

روکش های سرامیکی لمینت

روکش های سرامیکی لمینت : یکی از روش های درمان که در کلینیک های دندانپزشکی سریعا انجام می شود، استفاده از روکش های لمینت سرامیکی است. این روش، روشی با امنیت بالا، بسیار جذاب برای دندان های خراب استفاده می شوند. این روش باعث اصلا طرح خندیدن شما عزیزان می شود. برخی از افراد ممکن است از لکه های موجود بر روی دندان های خود و یا شکل نامناسب آن ها ناراضی باشند.

باید گفت که روکش های لمینت سرامیکی راهگشای آن ها خواهد بود که باعث زیبایی هرچه بیشتر و اصلاح طرح لبخند آن ها شده است. موادی که برای این روش مورد استفاده قرار می گیرد، کاملا با دندان ها و لثه های بیمار سازگاری داشته و باعث عوارض های جانبی بعد از درمان خواهد شد. یکی از روش های اصلی در حوزه اصلاح طرح لبخند استفاده از این لمینت ها می باشد. استحکام اتصال بین روکش های لمینت سرامیکی و سطح دندان بسیار مقاوم است. مواد روکش های لمینت سرامیکی که به دندان چسبیده اند، خصوصیات فیزیکی مشابه مینای طبیعی دندان را دارند

دلیل استفاده از لمینت های سرامیکی

همانطور که بسیاری از دندانپزشکان توصیه کرده اند، انجام روش سرامیکی از روش های کامپوزیتی در مزیت بوده و از نظر قیمت نیز ارزان تر هستند. نکته ای که اینجا مهم است، شکنندگی لمینت های سرامیکی بوده که باید به آن دقت کردبرای دندان های فرسوده باید از روکش های این نوع لمینت استفاده کرد که درخشندگی بسیار زیبایی به دندان های شما می دهد که به دندان های طبیعی بسیار شبیه است.

برای رفع رنگ نامناسب دندان ها باید از این روش استفاده کرد که طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای ترمیم ریشه دندان های شکسته شده نیز از این روش بهره می برند که توصیه بسیاری از پزشکان است.برای اتصالاتی که به عنوان پل شناخته می شود، این نوع لمینت بسیار مورد توجه پزشکان است. همانطور که می دانید درد عصب کشی دندان ها آزار دهنده بوده همچنین برای محافظت از دندان پس از درمان عصب کشی ریشه توصیه می شود. روکش دیگری به نام ایمپلنت وجود دارد که می تواند به خوبی جای دندان خالی را پر کند و مانع از آسیب های دندانی شود.

روکش سرامیکی لمینت ، درمانی بدون درد

روکش سرامیکی روش درمانی بدون دردی می باشد ، اما مقدار تجربه درد برای هر بیمار متفاوت می باشد.  برخی از بیماران احساس درد نمی کنند ، در حالی که برخی از افراد ممکن است حساسیت به گرما و سرما را تجربه کنند. بهتر است در مورد نگرانی و سوالات خود با دندانپزشک مشورت کنید. روکش ها از مواد مختلفی مانند سرامیک ، زیرکونیا و آلیاژهای طلا ساخته شده اند. دندانپزشک شما مناسب ترین ماده را به شما توصیه می کند. در صورت حساسیت به هریک از این مواد قبل آغاز روند درمان به دندانپزشک اطلاع دهید تا برای شما از مواد جایگزین استفاده کنند.

طول عمر روکش های لمینت

نکاتی که در اینجا بیان می شود، در دوام و طول عمر روکش های لمینت موثر هستند. برخی از بیماران را می یابیم که روکش های آن ها شکسته شدند یا به دلایلی از سطح دندان کنده شدند. ممکن است دندان های طبیعی می تواند پوسیده شده باشد و یا بر اثر فشارهای زیاد روکش ها دچار فرسایش شده باشند.  در روز سعی کنید دو بار مسواک بزنید چراکه در نگهداری لمینت امری تاثیرگذار است.

 از خمیر دندان هایی استفاده کنید که در آن ها از فلوراید استفاده شده است. فلوراید از رشد باکتری ها در دهان جلوگیری کرده و مانع از پوسیدگی دندان ها می شود. هچنین از خوردن غذاهای سفت پرهیز کنید، زیرا فشارهای ناشی از جویدن نادرست سبب پوسیدگی بیش از حد آن ها خواهد شد. سپیدنت مرجعی تخصصی در حوزه های درمانی و زیبایی به شما خدمات ارزنده ای ارائه می کند. ثبت آگهی در سایت ما با بهترین قیمت انجام می شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد