لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

عوارض کامپوزیت ونیر

عوارض کامپوزیت ونیر


عوارض کامپوزیت ونیر بحثی است که در این مقله به آن می پردازیم. عوارض کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می شود. عوارض کامپوزیت ونیر باعث زیبایی صورت و زیبایی طرح لبحند شما می شود. کامپوزیت ونیر یکی از آن روش های محبوبی است که برای زیبایی و اصلاح طرح لبخند مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت ونیر یک روش و تکنیک فوق العاده است. روشی راحت برای زیبایی دندان ها است. عیوب ظاهری دندان ها را کاملا برطرف می نماید طرفداران بسیاری هم دارد این روش نیز دارای عوارض کامپوزیت ونیر مربوط به خود می باشد.

عوارض کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی دندان های جلو برای آن دسته از افرادی که  اخیرا از کامپوزیت جهت ترمیم عیوب ظاهری دندان های خود استفاده نموده اند. این احتمال وجود دارد که این عوارض کامپوزیت ونیر به مدت دو هفته نیز تداوم داشته باشد. به نحوی که فرد هنگام گاز زدن و یا خوردن غذاهای سفت ممکن است درد بیشتری احساس نماید. ما در ادامه قصد داریم در خصوص عوارض کامپوزیت ونیر و راه های کاهش این عوارض کامپوزیت ونیر  صحبت نماییم و لمینت سرامیکی


کاهش عوارض کامپوزیت ونیر سپیدنت و لمینت سرامیکی سپیدنت


کامپوزیت ونیر یکی از مراقبت های پزشکی و نگهداری از دندانهای افراد است. رعایت این دستورالعمل ها در کامپوزیت ونیر بسیار حائز اهمیت است. بسیار حائز اهمیت است و حتما باید به آن ها توجه نمود. دستورالعمل هایی مانند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، نوشیدن آب کافی بعد از هر وعده غذایی، خودداری از گاز زدن و جویدن مواد غذایی سفت به خصوص در روزهای اولیه بعد از کامپوزیت ونیر دندان و عدم مصرف نوشیدنی ها یا غذاهای اسیدی و حاوی الکل، باید حتما رعایت شود.  می تواند عوارض کامپوزیت ونیر دندان کمک بسزایی نماید. لمینت سرامیکی اگر احساس درد بعد از کامپوزیت ونیر دندان ها به قدری است که شما قادر به درست غذا خوردن     نمی باشید، از سوی دندانپزشک برای شما داروهای ضدالتهاب و مسکن تجویز می شود. از این داروها باید در روزهای اولیه استفاده نمایید تا زمانی که به کامپوزیت ونیر عادت نمایید اما نکته ی قابل توجه این است که در مصرف داروهای مسکن و ضدالتهاب نباید زیادروی نمایید.




احساس درد و ناراحتی بعد از کامپوزیت ونیر دندان یک امری کاملا طبیعی می باشد که بعد از گذشت حداکثر دوهفته باید برطرف شود. عوارض کامپوزیت ونیر دلایلی که سبب به وجود آمدن درد در دندان ها بعد از کامپوزیت ونیر می شود شامل موارد زیر است کامپوزیت ونیر

عدم فرم دهی مناسب و صحیح کامپوزیت ونیر روی دندان ها توسط دندانپزشک کامپوزیت ونیر

وجود پوسیدگی در دندان های زیرکامپوزیت عوارض کامپوزیت ونیر 

عدم مراقبت صحیح از کامپوزیت ونیر آسیب دیدن رگها، بافت ها یا رشته های عصبی  به هنگام کاشت کامپوزیت دندان


پاکسازی کردن دندان ها قبل از کامپوزیت ونیر


از دلایل پاکسازی شدن دندان ها که بر روی کامپوزیت ونیر موثرن است، عوارض کامپوزیت ونیر است.  بعد از کامپوزیت ونیر پاکسازی آن ها از هرگونه پلاک و جرم می باشد. عوارض کامپوزیت ونیر در این مقاله به خوبی شرح داده شد.

در صورتیکه رزین کامپوزیت ونیر با کیفیت و مرغوب اگر از کیفیت خوبی انتخاب شود، دمای زیاد نمی تواند باعث تخریب آن ها می شود. اما اگر مواد کامپوزیت دارای کیفیت پایینی باشند به خصوص در قسمت هایی که از دندانها برای گاز زدن لقمه های غذا استفاده می شود، عوارض کامپوزیت ونیر موثر است. علی الرغم تمامی توصیه هایی که دندانپزشک به بیمار می نماید عده ای این توصیه ها و دستورالعمل ها را جدی نگرفته و سهل انگاری می کنند و به دلیل خوردن موادغذایی سفت هم به کامپوزیت ونیر دندان آسیب وارد می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد