لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

پلاک ارتودنسی چیست

پلاک ارتودنسی چیست ؟ از موارد استفاده شده در ارتودنسی. در این مقاله به در مقاله پلاک ارتودنسی چیست می توانید به تمامی سوال های خود پاسخ دهید. ریتینر متشکل از پلاک محرک و ثابت بوده که از مهم ترین اجزای دندانپزشکی در حوزه ارتودنسی است. ریتینر نوعی نگهدارنده به حساب می آیدو در هنگا ارتودنسی باید به آن توجه داشت، در مقاله پلاک ارتودنسی چیست به معرفی آن ها خواهیم پرداخت ارتودنسی را می توانید به کمک سپیدنت با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید. با استفاده از ریتینر از حرکت احتمالی دندان ها با افزایش سن پیشگیری شده و علاوه بر این مانع خوبی در برابر برگشت پذیری دندان ها به حالت اولیه خود به حساب می آید.

تنوع پلاک ارتودنسی چیست


پلاک ارتودنسی چیست دارای تنوع در کیفیت بوده و قیمت های مختلفی در هنگام اجرای ارتودنسی دارد. پلاک ارتودنسی دارای دوام بالایی در ساخت بوده و به راحتی فرسوده نمی شود. این نگهدارنده ها به دو نوع پلاک های متحرک و پلاک های ثابت یا دائمی تقسیم بندی می شوند. پلاک ارتودنسی چیست و ارتودنسی

پلاک ارتودنسی چیست  لینگوال ثابت یا دائمی که به آن نوعی بلاک امکان جدا سازی آن را از دندان های خود نداشته و این کارباید در همگام ارتودنسی انجام گیرد. این نوع بلاک ارتودنسی بر روی  شش و یا چهار دندان جلویی بیمار قرار می گیرند به طوری با ایجاد فشار بر روی آن ها به راحتی متلاشی نمی شوند. پلاک ارتودنسی چیست

پلاک ار تودنسی چیست به راحتی قابل مشاهده نیست و هم چنین مقاوم و مستحکم است. از مشکلات این نوع پلاک ارتودنسی چیست  ثابت  می توان به سختی رعایت بهداشت دندان ها اشاره کرد. در بعضی بیماران برای اصلاحات مشکلات فکی به سقف دهان در هنگام اجرای ارتودنسی این موارد باید در نظر گرفته شود. جهت اصلاح ناهنجاری های دندانی در هنگام ارتودنسی بین آن ها از پلاک متحرک استفاده می شود. سیم و پلاستیک از اجزای ارتودنسی متحرک محسوب می شود. از پلاک متحرک هم به عنوان مکمل درمان ارتودنسی  ثابت و هم پس از جدا کردن بریس ها جهت حفظ شرایط جدید دندان ها مورد استفاده می باشد.

مهم ترین شاخصه کیفی یک پلاک ارتودنسی چیست و ارتودنسی  کارایی مناسب آن ها می می باشد. ارتودنسی  نوع کیفیت پلاک های استفاده از ارتودنسی  نیز موثر است. ارتودنسی  استفاده از هر انواع پلاک بر اساس تشخیص متخصص انجام می شود در مقاله پلاک ارتودنسی چیست سعی شد به معرفی و کاربرد انواع پلاک ها بپردازیم. اگر در حین خواندن مقاله پلاک ارتودنسی چیست برای شما پیش آمد می توانید با ارتودنسی سپیدنت تا شما را راهنمایی کنند شما هم چنین می توانید با اشتراک در باشگاه مشتریان ما از آخرین تخفیفات و اطلاعیه های جشنواره های کلینیک سپید آگاهی یابید. مفتخریم میزبان شما باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد