لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

تراش لمینت دندان در اهواز

کامپوزیت ونیر دندان و لمینت سرامیکی روشی بی خطر و با کیفیت جهت ترمیم دندان می باشد. در صورتی که پس از تراش لمینت دندان مانند التهاب لثه و یا خونریزی دیده شود لازم است آن را توسط پزشک چکاب کنید. با لمینت سرامیکی می توانید طیف گسترده ای از مشکلات ظاهری دندان را را بهبود ببخشید. در لمینت سرامیکی تراش لمینت دندان با دقت بالایی انجام می گیرد. در تراش لمینت دندان مقداری از مینای دندان تراشیده می گردد. لمینت سرامیکی با دوام و درخشندگی بالا بر روی دندان ها نصب شده و با توجه به عبور نور از آن به دندان های طبیعی بسیار شبیه می باشد.

در لمینت سرامیکی لایه ای از جنس سرامیک بر روی دندان ها چسبیده می شود. این پوسته های سرامیکی به مدت 2 تا 4 هفته در لابراتوار ساخته می شود. در لابراتور قالبی از دندان های بیمار گرفته می شود. در برخی از موارد لازم است که قبل از قرار دادن لمینت سرامیکی به دلیل ضخامت بالایی که دارد، دندان ها تراش داده شود. به این روش تراش لمینت دندان می گویند جهت کسب اطلاع از قیمت دقیق لمینت سرامیکی با کلینیک دندانپزشکی مورد نظر خود تماس بگیرید. کامپوزیت ونیر دندان در دسته لمینت قرار دارد و خمیری ست که از آن به عنوان روشی برای اصلاح طرح لبخند از آن استفاده می گردد. کامپوزیت ونیر دندان نسبت به لمینت سرامیکی دارای مزیت های بیشتری از جمله عدم نیاز به تراش دندان ها، قابلیت ترمیم پذیری و قیمت مناسب می باشد. در کامپوزیت ونیر تراش لمینت دندان انجام نشده و از مزیت های این روش به حساب می آید.


تراش لمینت دندان و کامپوزت ونیر با بهترین قیمت بازار انجام گرفته و سپیدنت در این زمینه می تواند به شما کمک زیادی کند. برای لمینت سرامیکی و تراش لمینت دندان تخفیفی ویژه در نظر گرفته ایم. کامپوزیت ونیر نسبت به لمینت سرامیکی دارای قیمت ارزان تری می باشد. برای اجرای کامپوزیت ونیر معمولا ماده ای خمیری شکل بر روی دندان ها قرار می گیرد که باعث فرم دهی به آن ها می گردد. کامپوزیت ونیر همچنین سریع تر از لمینت سرامیکی قابل انجام می باشد. برای لمینت سرامیکی علاوه بر تراش دندان، قالب گیری نیز انجام می دهند. مزیت ویژه لمینت سرامیکی نسبت به کامپوزیت ونیر آن است که درخشندگی و زیبایی دندان ها بیشتر نمایان می باشد. تراش لمینت دندان ها در لمینت سرامیکی همانطور که گفته شد بیشتر می باشد. لمینت دندان به صورت سرامیکی می تواند با استفاده  از روش هایی چون سیستم برلیانس بدون تراش نیز انجام شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد