لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

لمینت - ارتودنسی - ایمپلنت کلینیک دندان پزشکی سپید

کلینیک دندانپزشکی سپید تخصصی ترین کلینیک ارتودنسی ، لمینت و ایمپلنت در کشور

قیمت تراش لمینت دندان

قیمت لمینت بدون تراش دندان به روش های مختلفی قابل تعیین است در این مقاله به دو نوع لمینیت یعنی سرامیکی و کامپوزیتی می پردازیم: جنس لمینت سرامیکی از نوع چینی بوده که ممکن است با یک ضربه خورد شوند. لمینت سرامیکی دارای ظاهری زیبایی هستند و منحصر به فرداند که جلوه ای زیبا به دندان های شما می دهند. این لمینت ها در برابر تغییر رنگ بسیار حساس بوده و ثبات خوبی دارند و به راحتی رنگ شفاف آنها دچار تغییر نمی شود. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی مقاومت بالایی داشته و از نظر کیفیت نیز ارجح تر هستند. ونیرهای این لمینت ها در قالب هایی آماده در لابراتور طراحی شده و ساخته می شوند. تنها مورد آن است که این لمینت ها در مقایسه با لمینت های دیگر هزینه های بالاتری دارند و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. در لمینت کامپوزیتی که به عنوان لمینت بدون تراش دندان شناخته شده، تنها در صورت لزوم دندان ها را تراش می دهند و سطح دندان نسبت به لمینت های سرامیکی کمتر صیقل داده می شود. حتی در شرایطی به لمینت های کامپوزیتی تراش کمتری داده می شوند. در کامپوزیت ها رنگ آن ها تنوع بالایی داشته و سطح آن ها نسبت به لمینت های سرامیکی براق تر می باشد. کامپوزیت ها به نحوی هستند که به راحتی نور خورشید از آن ها عبور می کند .

 

لمینت کامپوزیتی نسبت به لمینت به روش سرامیکی ارزان تر می باشد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر نیز می باشد. دندان های تیره وزرد برخی افراد ممکن است به دلیل استفاده از سیگار و بعضی از مواد غذایی باشد.این افراد می توانند با هزینه بسیار کمی دندان های سفید و زیبایی داشته باشند. یکی از مزیت های لمینت دندان آن است که آن ها در کنار هم یکدست بوده و فضاهای خالی بین دندان ها کاملا پر می گردد. برای بعضی افراد ممکن است که کمی فرورفتگی و یا برآمدگی روی دندان های خود داشته باشند که در این صورت باید برای یکدست کردن آن ها اقدام کنند.ممکن است که در اثر تصادف دندان فرد آسیب ببیند یا ترک بخورد در این صورت فرد می توانند به جای آن دندان از لمینت سرامیکی یا کامپوزیتی به خوبی بهره کافی از دندان های خود داشته باشد.کامپوزیت ها طوری طراحی می شوند که وقتی فرد لبخند می زند باعث ایجاد جلوه ای خاص روی صورت آن فرد می شود.

 

 

در تهران برای هزینه کردن لمینت دو نوع قیمت دهی وجود دارد، ب که در آن حدود قیمت انواع لمینتهای دندان مشخص شده است. در تهران حدود قیمت لمینت دندان بین 200 تا 1.500 هزارتومان می باشد که بر حسب نوع لمینت کامپوزیتی و یا سرامیکی این حدود قیمت می تواند فرق می کند. قیمت لمینت های سرامیکی گران تر از لمینت های کامپوزیت است. در هنگام اجرای لمینت سرامیکی بر روی دندان ها نیم میلیمتر از دندان برای صیقل کاری تراش داده می شود. حجم این تراش بسیار کم بوده و از آن برای صیقل روکش دندان های فرد استفاده می شود. خود افراد در طول عمر لمینت موثر هستند. اگر افراد از اصول ایمنی برای لمینت استفاده کنند در این حالت دوام و عمر آن ها بالا می رود و احتمال شکستگی و ترک خوردن لمینت به حداقل رسد. اگر لبه دندان لب پر شود با استفاده از روش های ترمیم این مشکل حل می شود. ترمیم با استفاده از کامپوزیت انجام می گیرد. لمینت های سرامیکی نسبت به لمینت های کامپوزیتی بسیار حساس تر و ظریف تر می باشد. مراکز دندانپزشکی می کوشند هر دونوع لمینت را با کیفیت بالا به مشتریان عزیز ارائه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد